2012. március 13., kedd

Sátrazzunk!

Már írtam róla, hogy szeretném, ha ez nem csak egy gasztroblog lenne, hanem szeretnék hozni Nektek lakberendezési ötleteket, dekorációs tippeket, lenne DIY rovat is és mindenféle, ami velünk, az életmódunkkal, a környezetünkkel kapcsolatos. 

Az első ilyen posztom,  már régóta tervezgetem. Mint, ahogy a címben is látjátok arról van szó, hogy "sátrazzunk"! Persze ezúttal nem a kempingben, vagy az erdőben, hanem otthon. És nem is igazi sátorral, hanem anyagokkal, függönyökkel és mindennel ami erre alkalmas. Persze lehet a sátor nem is a legjobb szó erre, mert én ide vettem a baldachint is. A lényeg, hogy saját kis kuckót építsünk magunknak, különböző anyagok segítségével. Kiskorom óta baldachin és kis kuckó mániás vagyok, imádom a szűk kis helyeket, ahova félre lehet vonulni, a saját kis kincseinkkel. Szerintem, akár a gyerekeinket lepjük meg ezzel, akár magunkat, kiváló dísze és plusz helyisége lehet a lakásunknak. Álmaim beltéri sátrát a Holiday című filmben láttam (ezt láthatjátok a montázs középső képén is) a főhős gyerekeinek volt ilyen, és mikor először megláttam, azt mondtam: ez nekem kell! Hát sajnos ez még nem valósult meg...:) (de ami késik nem múlik)

Az, hogy kültéri vagy beltéri legyen már csak a lakásunk, házunk adottságain múlik. Ha van jó nagy kertünk, akkor  mindenképpen jó ötlet a gyerekeinknek egy szabadtéri játszó sarkot csinálni, vagy magunknak egy pihenős, árnyékos helyet kialakítani, akár egy kertimozival is összeköthetjük. (pont olyannal, ami a képen van, csak onnan lemaradt a baldachin. De imádom ezt a képet,muszáj volt megosztanom Veletek:))Csak vigyázzunk ha esik az eső!

 Igazából a megvalósításához sem kell túl sok minden: egy két anyag, takaró, csipke, régi függöny és egy kis fantázia. :) (meg még esetleg pár szög, amivel rögzítjük). Feldobhatjuk egy szőnyeggel, vagy jó sok párnával és meleg takaróval. És kész is, ide mindig el tudunk bújni a világ elől!



Képek főleg innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése