2012. március 2., péntek

Lepény bármiből

Régóta nem írtam, megpróbálok egy kicsit visszatérni és feltenni az elmaradt recepteket. Most egy nagyon könnyű és gyors fogást hoztam. Ez amolyan "ürítsük ki a hűtőt" projekt. Egy leves tészta és egy paradicsomos vagy tejfölös szósz az alapja és utána jöhet bármi...

Hozzávalók:

- 250 g leveles tészta
- egy doboz tejföl vagy paradicsomszósz (én tejfölöset készítettem)
- lilahagyma
- paradicsom
- virsli
- fűszerek




A kiolvadt leveles tésztát nyújtsuk ki, és kenjük be a választott szósszal (tejföl/paradicsomszósz). Sózzuk, borsozzuk. Én kakukkfüvet és bazsalikomot szórtam még rá. A felkockázott paradicsomot, lila hagymát és virslit rászórjuk a tésztára és már mehet is a sütőbe. Én 200 fokon sütöttem, kb. 20-25 percig.

A tésztára tehetünk bármit, ami megmaradt az előző napi ebédből, vagy éppen hamarosan le fog járni. Virsli helyett csirkét,kolbászt. Lila hagyma helyett kukoricát, újhagymát, én már ezt a verziót is próbáltam, isteni lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése