2011. december 28., szerda

Baconos csirke zöldség körettel

Rövid idő alatt kétszer is megcsináltam ezt a főételt, mert nagyon nagyon finom.:) Egyszer a barátnőim jöttek hozzám vendégségbe, akkor leptem meg ezzel őket, aztán magunknak is elkészítettem, mert nagyon ízlett, és elképesztően egyszerű megcsinálni.


Hozzávalók 4 személyre:

1 kg csirkemell
1 csomag csomagolt bacon
15 dkg reszelt sajt
50 g vaj

mirelit mexikói zöldségkeverék
brokkoli




A csirkemellet vékony szeletekre vágjuk és egy kicsit kiklopfoljuk. A vajat kicsit megolvasztjuk és a reszelt sajttal összekeverjük. Ezzel a krémmel kenjük meg a csirkemelleket. Felgöngyöljük őket és baconbe tekerjük, fogpiszkálóval rögzítjük, hogy ne essen szét. Én muffin formába sütöttem, kiválóan megsül benne a hús.170 fokon sütjük kb. 45-50 percig. A köretnek való brokkolit és a zöldségkeveréket olajon megpároltam.




2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon guszta. Szeretem az ilyesmi kajákat. Egyszer én is kipróbálom. :) Tegnap nálam is sajttal töltött csirkemell sült tejszínesen. :)

    VálaszTörlés
  2. nyamii, ez annyira, de annyira finom volt, amikor nekünk csináltad. köszi Bébi!:)

    VálaszTörlés