2011. november 9., szerda

Tortilla tekercs

Ismét egy nagyon egyszerű étel receptjét osztom meg Veletek. Én vacsorára csináltam, de remek reggelire, ebédre, uzsonnára, sőt még gyors ebédnek is jó. A legjobb benne, hogy elég költségkímélő, az összes hűtőben lévő maradékot fel tudjuk hozzá használni, és mindezek mellett nagyon gyorsan elkészíthető.

Hozzávalok:
Tortilla lap (én a Tescoba vettem 8 db, kb.400 Ft)
1 fej jégsaláta
1 csomag lapka sajt
20 dkg sonka
4 paradicsom
1 saláta öntet (én készet vettem,zöld fűszereset, de házilag is elkészítheted)

A tortilla tekercset 1 percre a mikróba tesszük, hogy megmelegedjenek, és így könnyen felcsavarhatóvá válnak. Először rátesszük a jégsalátát, hogy szépen elborítsa a tortilla lapot (nem baj, ha picit kilóg) utána jöhet a sajt, paradicsom szeletekre vágva, a sonka, és a tetejét meglocsoljuk az öntettel. Ha kész vagyunk feltekerjük, és fóliába vagy szalvétába csavarjuk, hogy szét ne essenek, és már fogyaszthatjuk is! 
Kiváló vendégváró falatkáknak is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése