2011. november 9., szerda

Téli ajtódísz

Az ősz és a tél beköszöntésével otthonunkban is lecserélődhet, felkerülhet sok szép, erre az időszakra (főleg Karácsonyra) emlékeztető dekoráció. Én az egyik legfontosabbat az: ajtódíszt szeretném bemutatni Nektek. Azért tartom ezt fontos dolognak, mert ez az első, amit egy vendég lát, ha hozzánk jön látogatóba. Nagyon sokféle változatát elkészíthetjük ennek a nagyon egyszerű, de annál mutatósabb dekorációnak.
A koszorú alapja lehet: szalmából, mohából, fenyőágból, hungarocellből.
A díszítés: itt csak a képzeltünk szab határt. Rakhatunk rá különböző terméseket, bogyókat, szalagokat, sőt még édességeket is.

Pár egyszerű, de csodaszép ajtódísz az én kedvenceim közül:























Idén először én is elkészítettem a saját ajtódíszemet. Én moha koszorút vettem alapnak, és termésekkel díszítettem.

Hozzávalók:

1 moha koszorú
2 csomag különböző termés
ragasztópisztoly

 A terméseket egyenlő távolságban helyeztem el egymástól, utána ragasztópisztoly segítségével rögzítettem az alaphoz. Damillal lógattam fel a bejárati ajtóra.


Jó barkácsolást Nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése