2011. november 11., péntek

Kifőztük

 A minap egy nagyon figyelemreméltó kezdeményezésbe botlottam. Szeretem az ilyen, értelmes, hasznos segíteni szertő akciókat. A Kifőztük gasztromagazin 82 blogger összefogásával (remélem jövőre már velem is) a tavalyi sikeres akció után idén is megjelenteti a több, mint 80 ünnepi receptet tartalmazó adománygyűjtő számát. A magazin megvásárlásával a Velemi Camphill Gyermek Lakóotthont és a békéscsabai Degré utcai Gyermekotthont támogatja minden kedves adományozó.



Az adomány összegének nincs minimuma, annyit adsz, amennyit szeretnél. 
Az akció 2011. november 8-án indult és 2011. december 8-án ér véget. 

Ha adományozni szeretnél, kattints a lenti linkre, regisztrálj, és a visszaigazoló e-mailben leírtak szerint már tudsz is utalni. A pénz beérkezése után kapod meg azt a kódot, amivel le tudod majd tölteni a kiadványt.

Itt tudsz regisztrálni:
http://www.karacsony.kifoztuk.hu/index.php/component/comprofiler/registers

Az akcióról:
http://www.karacsony.kifoztuk.hu/

A honlapon megtaláltok minden hasznos információt, amire szükségetek lehet. Megnézhetitek kiknek utaljátok a pénzt. Virtuálisan végig lapozhatjátok a kiadványt, amit az utalás után tudtuk letölteni!
Ha a karácsonyi időszakban szoktál adakozni, vagy valami jót cselekedni akkor szerintem ez egy kiváló alkalom erre. Az utalásnál nem kell nagy összegekre gondolni (én is csak egy jelképes összeget utaltam át), minden felajánlásnak nagyon örülnek.

Adakozzatok, hogy másnak is szép legyen a karácsony!:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése